O DEFINICI METOD A PRAKTIK V NEGATIVNÍM STAVU
Život negativního stavu je životem skupin a mas. Čím větší je počet lidí ve skupině, tím se negativní stav stává mocnějším.
Jediným způsobem, jak je možné být osvobozen od jakéhokoli vlivu
negativního stavu či od jakékoliv moci, kterou by negativní stav mohl
vykonávat na jakéhokoli jedince, individualizace vlastních metod a
praktik s neustálými modifikacemi, změnami a doplněními v jejich procesu
a užívání prostřednictvím vstupu z vlastního nitra intuitivním
rozlišováním - z přítomnosti Pána Ježíše Krista v této intuici (slabý
tichý hlas v tvém nitru !).
Negativní stav je neschopen učinit svým terčem jedince, který se spoléhá na svou intuici.
DEFINOVÁNÍ METOD A PRKTIK
Co to vlastně jsou metody a praktiky a co vytváří jejich obsah a význam ?
Existuje
obecné chápání těchto pojmů a existuje i jejich zvláštní a podrobné
vysvětlení. V obecném smyslu jsou všechny metody a praktiky tím, co se
očekává od lidí ve smyslu toho, jak smýšlejí, cítí, jak se chovají,
vytvářejí vztahy, fungují a projevují se v každodenním životě. Každý je
na své cestě individuálním životem situován do určitých pravidel,
předpisů a očekávání, která jsou určena buď rozličnými zákonnými či
společenskými požadavky, či zvláštními znaky nějakého společenstva nebo
oblasti. Tyto požadavky do posledního detailu diktují jedinci způsob
jeho života a všechny jeho aspekty. Očekává se, že se s těmito požadavky
a očekáváními ztotožní. Neučiní-li tak, stává se takříkajíc vyvrhelem.
Na druhé straně tu máme jistá zvláštní seskupení metod a praktik, které lze rozdělit do čtyř kategorií:
(1)
Nejběžnější
metody a praktiky lze shledat ve všech tradicích, zvycích a zvláštních
kulturách, které diktují způsob života každé zvláštní společnosti či
národa. Všechny tradice, zvyky a kulturní návyky jsou v zásadě
ustanoveny za tím účelem, aby se neustále udržoval status quo a přežíval
zvláštní životní styl, vynucený požadavky jedinečnosti každého
zvláštního národa či jen oblasti v rámci tohoto národa. Následkem tohoto
udržování je důsledná neohebnost, tuhost a neochota něco změnit či
postoupit vpřed k nějakému odlišnému způsobu a stylu života. Lpění na
tomto typu života ustanovuje bytí v negativním stavu. Není-li kdo
ochoten odvrhnout tento stagnující životní způsob, je mu souzeno zůstat
otrokem svých vlastních tradic, zvyků a kultur. V tom případě odmítá
svou vlastní svobodu a nezávislost. Výsledkem toho je rozpoložen(, které
mu nedovoluje dělat rozhodnutí z vlastní svobodné vůle a volby.
Nerozhoduje se z pozice vlastní individuální jedinečnosti, ale namísto
toho z pozice běžně přijímaného zakládání si na příslušných tradicích,
zvycích a kulturách. Takže se žije životem stagnujícího shromažďování a
hromadění, které se udržuje neohebností, tuhostí a pevností toho, jak
kdo přijímá svůj životní způsob v souladu s požadavky veškerých pravidel
a očekáváni jemu příslušné společnosti.
(2)
Jiné nejběžnější
metody a praktiky jsou obsaženy ve všech náboženských, duchovních a
kultovních doktrínách, dogmatech, rituálech, předpisech a požadavcích,
které jsou vnucovány jejich následovníkům a jejichž praktikování se
požaduje a udržuje do nekonečna bez toho, že by se povolilo, aby mohly
nastat či se odehrát nějaké změny či modifikace. Ohromné nebezpečí v
následování těchto stagnujících pravidel a rituálů spočívá ve faktu, že
se to "děje ve jménu Božím", jehož autorita je neoddiskutovatelná,
neměnitelná a nezměnitelná, a kdykoliv se nenásledují či nesetrvává se u
nich, hrozí věčné zatracení. Nejohavnějším zločinem, který neustále
páchají všechna náboženství na planetě Nula zvlášť a v zóně vymístění
obecně, je to, že nanejvýš pevně a zoufale lpějí na ideách, pojetích či
výrocích, které pocházejí z doby před mnoha sty či dokonce tisíci lety,
aniž by se jakkoli dovolovalo jakékoli odchýlení. Tím, že tak činí,
naznačují, že Bůh není schopen přijít s něčím novým a cokoli dávno
stanovil, je platné na všechny časy a přesně tak, jak to stanovil, a tak
tomu bude navěky a jakékoli změny v tomto ohledu nejsou jakkoli možné.
Takový nárok se rovná vzdorování Bohu a činí Ho neschopným, nezáživným,
neproduktivním a netvůrčím. Takové pojetí přirozenosti Boží ustanovuje
život negativního stavu. Takže všechna současně existující náboženství, a
to bez jakékoli výjimky či výluky (včetně vyznavačů Swedenborgova učení
ve všech jejich existujících větvích), neslouží pravému Bohu, ale tím,
že pevně lpí na všech dogmatech, doktrínách a obřadech (vyvinutých a
založených před stovkami či tisíci lety) svých příslušných náboženství,
kultů či čehokoli, co vám zde v tomto ohledu tak bují, ve skutečnosti
slouží negativnímu stavu. Nedovolí-li v tomto či jiném ohledu jakékoli
změny či doplnění novými údaji, přispívají velmi mocně a významně k
udržování života negativního stavu.
(3)
Specifičnost tohoto bodu
metod a praktik se vztahuje k obecně ustanoveným pravidlům a návodům
lidských systémů zákonů a z nich vyplývajících nakupení zákonů, které
diktují, co je a co není dovoleno v rámci každého národa či
společenství. Když si určíte a ustanovíte takové zákony a pravidla
života a lidského chování, automaticky se omezujete ve svém expresivním
či impresivním projevu a chování. Důvod k tomu lze nalézt ve faktu, že
jestliže se odchylujete .jakýmkoli způsobem od těchto pravidel,
porušujte ustanovené kodexy. A výsledkem toho,je potrestání a ochuzení
vlastní svobody. Problémem s těmito typy zákonů a pravidel je, že mají
sklon setrvávat v knihách po staletí a zabírá to nezměřitelné úsilí a
mnoho času, než se v nich učiní jakékoli změny či modifikace, aby se
přizpůsobily požadavkům progresivního směřování v lidském rozvoji; to
jest, řekněme, že odlišná doba si vyžaduje odlišné chápání a způsob
použití těchto zákonů a pravidel. V progresivním způsobu života se
takové zákony a pravidla stanou zastaralými velmi rychle. Zabere to
ohromné množství úsilí a času, aby se změnila. A nejen to, ale problémem
je též, že v době, v jaké se tato změna uskutečňuje, uběhne tolik času,
že prováděné změny a modifikace se stávají ve chvíli svého uskutečnění
taktéž obsoletními a neodpovídajícími novým poměrům. Takto se problémy
zavile udržují v životě negativního stavu. A ačkoliv jsou takové zákony a
pravidla nutné ve společnosti, která je ovládána principy džungle
negativního stavu, problémem je to, že se velmi brzy stávají
zpátečnickými a brzdícími, nesloužícími již svému původnímu účelu. Bez
neustálých změn a modifikací, to jest bez jakýchkoli doplnění novými
údaji, aby se přizpůsobily požadavkům každé jednotlivé doby na časové
linii životní cesty, se stávají tyto zákony tak zkaženými, že začínají
sloužit účelu přesně opačnému k tomu, pro který byly zpočátku
ustanoveny. Tím, že se tak působí, či že se takovými stávají, slouží
velmi pěkně udržování života negativního stavu.
(4)
Věc metod a
praktik se vztahuje k osobním a individuálním záležitostem. Hlavní
aspekt této věci se v tomto ohledu vztahuje k osobním návykům a
rituálům, k jejichž ustanovení má každá individualita sklon. Je tendencí
dělat věci stále a stále znovu přesně stejným způsobem. Je tu sklon být
spojen s jistými věcmi, objekty, tretkami, mazlíčky a podobnými jsoucny
a uvyknout na ně do té míry, že není žádné touhy, přání či ochoty
cokoli v tomto ohledu změnit. Takový postoj potlačuje vlastní tvůrčí
rozvoj a projev vlastního tvůrčího úsilí tím, že se zoufale Ipí na tom,
co je dobře zavedeno, zdánlivě pohodlné a důvěrně známé. Ustanoví-li se
takový životní styl, jeden se naplní hrůzou, když se vyžadují či jsou
nutné jakékoli změny či úpravy. Někteří lidé mohou v tomto ohledu jít
tak daleko, že mohou vážně duševně onemocnět, jsou-li konfrontováni s
nutností změny a pozměnění jejich dobře založeného životního stylu,
kterému tak význačně uvykli. Jinými slovy si v tomto ohledu navykli na
své metody a praktiky. Jakmile se stanete na něco navyklými či uvyklými,
stáváte se toho otroky. A to odnímá jakoukoli touhu nebo přání anebo
ochotu se tvořivě vyvíjet a měnit kdekoli, kdy je to třeba. V tahovém
případě se jeden stává plně oddaným, otrokem negativního stavu,
vzdávajícím se v jeho prospěch zcela své svobody volby a projevu.Podíváte-li
se pečlivě na všechna tato seskupení metod a praktik, jakož i na
všechno ostatní zde zmíněné (je duchovní povinností každého z vás, kdo
je spojen s Novým zjevením, aby ze svého nitra objevil, jaké jiné
zvláštní a osobní metody a praktiky pěstuje a uskutečňuje ve svém
osobním životě, a aby je dle toho následně upravil, změnil, nahradil
anebo doplnil), zcela zřejmě shledáte, že jejich hlavní charakteristikou
je to, že jsou všechny vnuceny z vnějšku. Řeklo by se tedy, že jsou
vnucené z vnějšku a nepocházejí z vnitřního či niterného uznání skrze
intuici, zdali je něco tak, či jinak. Takže diktáty zevních nátlaků jsou
považované za platné za všech dob a okolností, majíce stále stejné
univerzální použití pro všechna individua bez jakéhokoli ohledu na
jedinečnost a zvláštnost přirozenosti každé osoby a její role, pozice,
totožnosti a jejího osudu. Takto působí negativní stav.Jedním z
hlavních a význačných důvodů toho, proč se v doplňcích Nového zjevení
Pána Ježíše Krista tak velmi zdůrazňuje, že POSUN odehrávající se od
skupiny směrem k jednotlivci a od běžně zavedených metod a praktik
použitelných všeobecně u každého k individuálním a jedinečným přístupům a
návodům, které jsou použitelné jednomu jedinci, je ten, že život
negativního stavu je životem skupin a mas. Čím větší je počet lidí ve
skupině, tím se negativní stav stává mocnějším. To je obzvlášť pravdou,
jsou-li takové skupiny ovládány dobře zavedenými a dobře ustanovenými
metodami a praktikami, které podléhají jejich funkci a činnosti. V
okamžiku, kdy se taková všeobecná pravidla ustanoví, všichni členové
této skupiny se okamžitě stávají cílem negativního stavu. Velmi brzy
poté jsou všichni zkaženi negativním stavem - sloužíce jeho účelu a
cílům. V pozitivním stavu na straně druhé - se klade důraz vždy na
jednotlivce a jeho jedinečné nadání, prezentaci a projev z nitra při
intuitivním rozlišování toho, co je a není správné a náležité, při
neustálém vnímání - skrze toto osobní a jedinečné intuitivní rozlišování
- potřeby změn, modifikací a doplňování v rámci vlastního způsobu a
praktikování životního stylu bez jakýchkoli stagnací, kdykoli je to
nutné a včasně - takříkajíc bez toho, aby se uvízlo v bahně jedněch
metod a praktik, které byly náležité a správné do té doby, ale které
nejsou již udržitelné v nadcházejícím způsobu duchovní progrese života,
Že tito jedinci v pozitivním stavu následně sdílejí tyto své jedinečné
dispozice mezi sebou navzájem, takže přispívají svou jedinečnou dávkou
všem ostatním, je zcela jiná věc.Negativní stav šílí, když
vnímá, že jakákoli jednotlivá individualita již není pod vlivem
předešlých metod a praktik či skupinového hnutí, protože je zcela
neschopen si představit, co se děje a jak učinit takového jedince terčem
svého vlivu a své zkaženosti.
Z toho plyne zřejmý fakt, že od této
chvíle je jediným způsobem, jak je možné být osvobozen od jakéhokoli
vlivu negativního stavu či od jakékoliv moci, kterou by negativní stav
mohl vykonávat na jakéhokoli jedince, individualizace vlastních metod a
praktik s neustálými modifikacemi, změnami a doplněními v jejich procesu
a užívání prostřednictvím vstupu z vlastního nitra intuitivním
rozlišováním - z přítomnosti Pána Ježíše Krista v této intuici (slabý
tichý hlas v tvém nitru !). Proto v tomto jednotlivém doplnění a ve
všech ostatních, která by mohla následovat, již nenajdete nějaké
směrnice či rady, jak máte žít svůj život a jak postupovat ve svém
každodenním žití a svých záležitostech. To se stává záležitostí nejvyšší
bezpečnosti a ochrany před nákazou a vlivem negativního stavu.Vidíte,
že negativní stav je neschopen učinit svým terčem jedince, který se
spoléhá na svou intuici. Důvod lze nalézt v prostém a zřejmém faktu,
uvedeném mnohokrát před tím, že vaše intuice je přímým nadělením Pána
Ježíše Krista ve vás. A proto je přítomnost Pána Ježíše Krista ve vaší
intuici nanejvýš přímá a mocná. Myslíte si, že je negativní stav schopen
zvýšit útoky proti přítomnosti Pána Ježíše Krista ? Taková snaha by
vedla k okamžité anihilaci každého, kdo by se jen vzdáleně pokusil
učinit takovou bláznivou věc.
Citát a více kdo má zájem:
KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
17.kapitola - DOPLNĚNÍ 16
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_korolaria_noveho_zjeveni_pana_jezise_krista.htm
Dále:
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA BOŽÍ RODINY
https://www.bozirodina.cz
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_nove_zjeveni_pana_jezise_krista.htm
ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_zaklady_lidske_duchovnosti.htm
KDO JSI A PROČ JSI ZDE ?
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_kdo_jsi_a_proc_jsi_zde.htm
POSELSTVÍ Z NITRA
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_poselstvi_z_nitra.htm
ČTVERO POJETÍ DUCHOVNÍ STRUKTURY STVOŘENÍ
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_ctvero_pojeti_duchovni_struktury_stvoreni.htm
HLAVNÍ IDEJE NOVÉHO ZJEVENÍ
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_hlavni_ideje_noveho_zjeveni.htm
KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/cz_korolaria_noveho_zjeveni_pana_jezise_krista.htm
KRISTUS ODHALUJE STÁT DÉMONŮ, JEHO PŘISLUHOVAČI A JEHO OBĚTI
https://www.universe-people.cz/svetelna_knihovna/htm/cz/cz_kniha_rozhovory_3_sdeleni_894_896.htm
Zdroj: Karel Konečný (AA Michael)